این که آیا شما از یک برنامه طراحی وب ، پلت فرم آنلاین یا استخدام یک طراح وب استفاده می کنید ، باید بدانید که وب سایت شما قبل از شروع کار به چه شکلی است. قدم اول؟ با نگاهی به سایر وب سایت های روزانه ، معامله عضویت یا کوپن ، ایده هایی راجع به آنچه انجام می دهید و دوست ندارید به شما ارائه می دهد.بعد ، آنچه را که از طرح خود لازم دارید در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، می خواهید سایت خود را طراحی کنید:
خواندن آسان
حرکت آسان
از لحاظ بصری جذاب
اشتراک گذاری معاملات آسان
قابل تنظیم در دستگاه های تلفن همراه
برای سایت های کوپن ، رنگ های روشن تمایل دارند جلوه ای سبک و دوستانه به سایت ارائه دهند. کوپن ها که بیشتر از طریق بازرگانان ، شرکت های وابسته یا جاهای دیگر تهیه می شوند ، نیاز به جلو و مرکز دارند تا عکس محصول (که بیشترین توجه را به خود جلب می کند) ، نام محصول و جزئیات کوپن ها مشخص باشد. هیچ کس نمی خواهد به دنبال اطراف باشد تا دریابد که چه میزان پس انداز می کنند یا چه زمان معامله تمام شده است. همچنین بهتر است دکمه ها را به جای پیوندهای متنی درج کنید - آنها از هم متمایز هستند.
بقیه صفحه اصلی به نحوه بازدید شما از کوپن های بیشتر بستگی دارد. شما می توانید پیوندهایی را تنظیم کنید که بازدید کنندگان بتوانند بر اساس نام فروشگاه ، تولید کنندگان ، انواع محصول ، معاملات برتر ، ویژه تعطیلات یا هر دسته دیگر که دوست دارید مرتب کنند. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید تا پیمایش آسان بماند. اگر کوپن حمل و نقل رایگان دارید ، آنها را در یک دسته قرار دهید. سایت شما باید آنچه را برای ارائه ارائه داده و دسترسی آسان و بازخرید را فراهم کند.
سپس تبلیغات وجود دارد. آنها همچنین باید فضای اصلی را در سایت شما به اشتراک بگذارند ، به ویژه از آنجا که شخصی برای ارسال آنها به شما پرداخت می کند. آنها را در طرح خود در نظر بگیرید. در حالی که شما می خواهید یک صفحه اصلی یا مشغول کار اصلی باشید ، شما نمی خواهید که آن را به هم بزنید تا جایی که مردم تسلیم می شوند و به جای دیگری می روند. بنابراین ، آن را به بخش ها تقسیم کرده و فتح کنید. مردم قدردانی خواهند کرد که هر بار که به سایت شما می آیند ، چیزهایی را پیدا کنند.
وقتی بازدید کنندگان کوپن هایی را در سایت شما پیدا می کنند ، می خواهند آنها را چاپ کنند مگر اینکه تمام کوپن های شما به صورت آنلاین قابل بازخرید باشند. نرم افزار چاپ کوپن توسط اکثر وب سایت های کوپن با بارگیری ساده ارائه شده است که بازدید کنندگان فقط یک بار باید از آنها استفاده کنند. این نرم افزار برای کمک به کنترل تعداد کوپن های چاپ شده طراحی شده است. شما باید توضیح مختصری در مورد نرم افزار چاپگر ارائه دهید ، که معمولاً برای Mac یا رایانه های شخصی قابل بارگیری است. بارگیری آن ساده و آسان است.
وقتی صحبت از سایتهای معامله روزانه می شود ، شما به طور کلی عکسهای عالی از پیشنهادها را با تیترهای کوتاه ارسال می کنید ، شامل میزان مشتری شما در پس انداز است و مکانی که اعضای آن می توانند ثبت نام کرده و کد منطقه خود را تهیه کنند ، تا بتوانید معاملات آنها را بومی سازی کنید. شما می توانید برخی از دسته ها مانند:
همه معاملات
فعالیت ها
خانواده ها
غذا و نوشیدنی
سلامتی و زیبایی
در خانه
معاملات سراسر کشور
اگرچه سایت های معاملاتی معمولاً چیزی بیشتر از معاملات منتشر شده در صفحات ندارند ، اما می خواهید طرح های شما سازگار باشد. آنها را به اندازه کافی بزرگ کنید تا توجه را جلب کنید اما به اندازه کافی کوچک هستند تا در هر زمان معینی چند پیشنهاد را بر روی صفحه نمایش قرار دهند. شما می توانید از دسته ها استفاده کنید و یا از پیشنهادات متنوعی در دید ساده استفاده کنید.
صفحات فرود و سیستم ناوبری:
کلید معاملات معاملات صفحه های فرود شما است. اینجاست که مشتری شما از فکر کردن در مورد معامله به یادگیری بیشتر و احتمالاً خرید آن می رود. هنگامی که مشتری بالقوه شما علاقه ای به معامله ای نشان داده و روی آن کلیک کرده است ، صفحات فرود شما جایی است که می توانید فروش را انجام دهید. "اکنون بخرید" باید گزینه ای فوری (و بسیار ساده) برای کسانی باشد که عکس ها و معامله ها را دیدند و نیازی به دانستن چیز دیگری ندارند.
اطمینان حاصل کنید که در صفحات فرود خود جزئیات لازم را ارائه می دهید تا همه چیز را به هم نزدیک کرده و هرچه را که می فروشید صدا را جذاب تر کند. این بدان معناست که شما مهارت های نوشتن مقاله خود را کم کرده و یا صد صفحه فرود از سایت های دیگر را می خوانید و به خودتان یک دوره خرابکاری در نوشتن کپی می دهید. همچنین می توانید یک نویسنده نسخه برداری استخدام کنید تا در مورد معاملات خود برای شما بنویسد.
یکی از کلیدهای یک وب سایت خوب ، ناوبری آسان است - می تواند تجارت شما را ایجاد کرده یا خراب کند. مردم نمی خواهند موانع را برای یافتن آنچه مورد نظرشان است پرش کنند - بنابراین اگر سیستم پیمایش شما ضعیف باشد ، نرخ تبدیل شما رنج می برد. استفاده از یک نوار ناوبری یا پانلی آسان برای خواندن در بالا یا در کنار آن صفحه ، می تواند بازدید کنندگان را آسان کند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً به آنچه می خواهید پیوند دارد. سیستم های ناوبری ناچیز بازدید کنندگان را در وسط صفحه رها می کنند و باعث می شوند که بیشتر به دنبال آنچه می خواهند - باشند - آنها این کار را انجام نمی دهند ، بنابراین آنها را گم خواهید کرد. نوار پیمایش باید در هر صفحه در یک مکان قرار داشته باشد و همیشه باید به آنها اجازه دهد به صفحه اصلی بازگردند.شما همچنین می خواهید از طریق بازدید کننده در سایت فکر کنید. بیشترین صفحاتی که بازدید می کنند کدام است؟ با این صفحات پیوند آسان برقرار کنید تا مجبور نباشید برای رسیدن به آنجا ، از طریق صفحه اصلی خود یا صفحات دیگر بروید. مردم نمی خواهند بیش از یک یا دو بار کلیک کنند تا آنچه را می خواهند پیدا کنند. و فراموش نکنید که "خرید" یا "سفارش" را در هر زمان آسان کنید. این باید ساده باشد تا فقط از اطلاعات لازم استفاده شود تا بتوانند سریعاً بررسی کنند. همچنین باید اطلاعات آنها را ذخیره کنید تا در هر بار مراجعه به سایت شما نیازی به ورود مجدد به آن نباشد.
- ۹۹/۰۵/۰۸