دیزوب - مجله طراحی سایت

مجله آنلاین اخبار و مقالات طراحی سایت

دیزوب - مجله طراحی سایت

مجله آنلاین اخبار و مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

غالباً وقتی تیمی در ساخت پروژه وب سایت جدید مشارکت می کند ، هیجان حضور می یابد و آن حرکت گروه را به جلو می برد تا پروژه را به اتمام برساند. بسیاری از ویژگی ها و کارکردهای جدید به شکلی نیمه هرج و مرج ایجاد می شوند. بخش های تازه ، ابزارک ها و موارد منو بعد از ارائه اولیه و بدون برنامه ریزی اضافه می شوند.

در طول پرتاب بزرگ ، یک چیز مهم ممکن است فراموش شود. در حالی که ممکن است زیبایی شناسی مورد توجه قرار گرفته باشد ، ممکن است به هسته اساسی پروژه توجه شود: ساختار URL آن. و این طولانی به تعیین نحوه ساخت سایت شما می انجامد ، که در نحوه عملکرد آن در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر دارد.

سازماندهی بهتر منجر به خزیدن آسان تر می شود: برای هر وب سایت ، یک ساختار منطقی و به راحتی نقشه برداری مطلوب است. اگر می خواهید نحوه پیوند صفحات وب سایت شما به صفحه اصلی را بفهمید ، به طور ایده آل با چیزی شبیه به هرم به پایان می رسید و تعداد صفحات بیشتر در پایین می روید. این رویکرد از بالا به پایین در تعدادی از وب سایتهای بسیار موفق قابل مشاهده است.

تقریباً در همه موارد ، سطح بعدی در زیر صفحه اصلی به صورت بصری در منوی پیمایش نمایش داده می شود. این روش را در وب سایت پوستی amiea.com مشاهده کنید. از هر یک از دسته بندی ها یا زیر شاخه های فهرست دیدن کنید. ساختار URL منطقی است و به راحتی بدون اطلاع زیاد درباره سایت با آیتم منو منطبق است. شما حتی می توانید آدرس یک صفحه را فقط با مشاهده منوی پیمایش حدس بزنید.

نقشه برداری منطقی منجر به محتوای مضمون می شود. با نگه داشتن ساختار ناوبری واضح و منطقی ، سایت خود را برای کاوش بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهید ، اما سازماندهی فهرست های سایت نیز عنکبوت موتورهای جستجو را قادر می سازد تا سایت شما را به راحتی خزید. همه چیز را می توان به راحتی در دسته بندی ها قرار داد. در داخل این دسته بندی ها مطالب و صفحاتی قرار می گیرند که مشابه هستند و حول همین موضوع سازماندهی می شوند.

این رویکرد مضمون به متقاعد کردن موتورهای جستجو کمک خواهد کرد که دسته ها و محتوای شما برای هر گروه کلمه کلیدی مورد نظر خود فوق العاده هستند.

با اطمینان از اینکه دسته‌بندی‌های خاص و مضامین خاصی دارید ،

بهتر می توانید کلمات کلیدی با دم کوتاهتر را هدف قرار دهید. با هوشمندتر شدن موتورهای جستجو و با در نظر گرفتن مترادف و سؤالات رفتاری زیادی ، متوجه می شوید که محصولات ، مقالات و صفحات شما در این دسته ها چندین کلمه کلیدی ممکن را پوشش می دهند. همه آنها ، در برخی از نقطه ، در پایان در نمایش در آن صفحات دسته بندی می شوند.

از مخفی کردن صفحات پایین خود خودداری کنید. با وجود این که من در مورد اهمیت سبک هرمی صفحات وب سایت موعظه کرده ام ، خیلی دور نمانید. مطمئناً شروع به گنجینه های دفن شده در زیر هرم خود یک عمل بد خواهد بود. خرده فروشان با پرتفوی بزرگی از محصولات در نیاز به سطوح مختلف دسته بندی ها با چالش روبرو هستند. اگر حضور آنلاین شما به اندازه کافی خوش شانس است که این مشکل را ندارید ، پس تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد دایرکتوری های سایت خود انجام دهید.

به راحتی می توانید با بررسی ساختار URL خود این موضوع را پیگیری کنید. هر بار که یک اسلش به جلو بعد از دامنه اصلی وجود دارد ، این یک فهرست جدید را مشخص می کند و یک لایه اضافی را اضافه می کند. این عاقلانه نیست که تعداد زیادی داشته باشید. من معتقدم حداکثر پنج لایه باید کافی باشد. وب سایت من ، Trip Tipping ، چهار لایه بعد از دامنه اصلی دارد: دامنه / نوع محتوا / قاره / شهر / مقاله. این احتمالاً یک لایه بیش از حد است ، و من قصد دارم یک لایه کمتری را امتحان کنم.

انجام مراحل فوق تمام مشکلات موتور جستجوی شما را برطرف نمی کند ، اما آنها اطمینان حاصل می کنند که در مسیر صحیحی برای بهبود عملکرد سایت خود هستید.

  • ۹۹/۰۶/۰۶