شبکه Behance برای متخصصان خلاق ایجاد شده است که می خواهند شبکه خود را گسترش دهند و استعدادها و خدمات خود را به نمایش بگذارند. Behance با داشتن راه های فراوان برای ارتقا self خود ، به متخصصان خلاق در صنایعی مانند مد ، طراحی گرافیک ، عکاسی و طراحی وب ، این فرصت را می دهد تا نمونه کارهای حرفه ای به دنبال داشته باشید ، خدمات و شبکه خود را با متخصصان و شرکت های دیگری که ممکن است تبدیل شوند به اشتراک بگذارید مشتریان بالقوه.
Behance به طراحان وب این فرصت را می دهد تا کارهای خود را نشان دهند ، با همسالان خود ارتباط برقرار کنند و راهی آسان تر برای مواجهه با روش های سنتی بازاریابی پیدا کنند. شبکه Behance با میلیون ها کاربر در سراسر جهان و تعداد زیادی از ترافیک ، در حال رشد است و نه تنها طراحان وب عالی ، بلکه افرادی را که آنها را استخدام می کند نیز جذب می کند.
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در استفاده بهتر از تجربه Behance آورده شده است:
پروفایل شخصی:
نمایه شما شامل اطلاعات پس زمینه ، موقعیت مکانی ، خدمات ، پیوندها و نمونه کارها است. عکس ، وب سایت ، تجربه و هر اطلاعات دیگری را که به شما کمک می کند تا برای مشتریان بالقوه جذابتر به نظر برسید اضافه کنید. وب سایتهایی را که کار شما در آن به نمایش گذاشته شده و پیوندی به وب سایت خود نیز در آن بگنجانید.
نکته: عکس نمایه خود را خسته کننده و خلاقانه جلوه دهید. یک تصویر اساسی بارگذاری نکنید. نمایندگی خلاقانه از نام تجاری خود یا نمایشی پرتحرک از خود انتخاب کنید. هر عنصر از نمایه شما باید برش های طراحی شما را نمایش دهد.
ساخت نمونه کارها:
اولین قدم برای دستیابی به میزان مواجهه ، ایجاد نمونه کارها است. شما می توانید این کار را بصورت رایگان انجام دهید و از آن برای جلب مشتری جدید و نمایش توانایی های خود استفاده کنید.
پروژه هایی برای نمونه کارهای خود ایجاد کنید که براساس نوع طراحی ، متوسط یا هر کدام دسته بندی شود که برای مشتری یا پیرو بالقوه پیمایش را آسان تر کند. هر پروژه دارای یک تصویر جلد است که برای بیننده نمایش داده می شود. تمام تصاویر دیگر داخل پروژه مخفی هستند تا زمانی که کاربر روی پروژه کلیک کند. از قوی ترین تصویر خود به عنوان پوشش خود استفاده کنید تا افراد را مجبور به کلیک کنید.
وقتی افراد روی پروژه شما کلیک می کنند ، این گزینه را دارند که نظر خود را بگذارند ، "آن را تحسین کنند" یا برای دیدن کارهای شما کلیک کنند. کار خود را تمیز و منظم نگه دارید تا شانس بیشتری برای معرفی شدن داشته باشید (بعداً در مورد آن بعداً توضیح دهید) زمینه های خلاقانه ای را انتخاب کنید که پروژه های شما ، نوع کار و رسانه شما را توصیف می کند و برچسب های مرتبط مانند طراحی وب ، طراحی مد و غیره را اختصاص دهید تا جستجوگران به راحتی کار شما را پیدا کنند. Behance همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات حق چاپ را تعیین کنید.
ProSite:
برای آن دسته از طراحانی که نمی خواهند با ناامیدی از ایجاد و میزبانی وب سایت خود درگیر شوند ، Behance یک نسخه پیشرفته را ارائه می دهد. با استفاده از Prosite می توانید یک وب سایت نمونه کارهای سفارشی با یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد به صورت رایگان ایجاد کرده و با 11 دلار در ماه آن را در وب دریافت کنید. Prosite با پروژه های موجود Behance شما همگام سازی می شود و طرح ها و طرح های قابل تنظیم بسیاری را با قابلیت افزودن صفحات بیشتر مانند "درباره" یا "تماس" ارائه می دهد.
ارتقا and و مشاهده:
پس از ایجاد نمایه و نمونه کارها ، شروع به ارتقا services خدمات و افزایش دید خود می کنید. شبکه Behance ماهانه حجم گسترده ای از ترافیک را دریافت می کند و فرصت های خوبی را برای طراحان وب که علاقه مند به جذب مشتری و کارفرمایان بالقوه هستند فراهم می کند.
اشتراک گذاری:
با همگام سازی شبکه های خود با نمایه های LinkedIn ، Facebook و Twitter شروع کنید. در مورد پروژه های جدید برای دوستان و پیروان خود پیام یا پیام بگذارید. کارهای خود را در دیوار فیس بوک خود و یا با اتصالات Linkedin خود به اشتراک بگذارید. این همه می تواند به طور مستقیم از رابط Behance انجام شود.
همچنین افراد می توانند کار شما را مستقیماً از طریق رابط کاربری به اشتراک بگذارند یا "دوست" داشته باشند و به شما امکان بیشتری برای قرار گرفتن در معرض آن می دهند.
پیروان:
Behance به شما این امکان را می دهد تا مانند توییتر کاربران را دنبال کنید. دنبال کنندگان شما آن دسته از کاربرانی هستند که کار و نمایه شما را دوست دارند. با ارسال کار جدید ، آنها به روز می شوند و می توانید از طریق پیام رسانی با آنها ارتباط برقرار کنید.
تأثیرگذارانی را که در Behance حرکاتی انجام می دهند دنبال کنید. به صورت گروهی با آنها در ارتباط باشید و فعالیت آنها را کنترل کنید. اگر واقعاً کار تأثیرگذار را تحسین می کنید ، آنها را دنبال کنید و ایجاد رابطه کنید. تعامل ، ستایش و به اشتراک گذاری کارهای خود را. با گذشت زمان ، شما بر آنها تأثیر خواهید گذاشت و نه تنها آنها متوجه شما می شوند ، بلکه سایر پیروان آنها نیز با شما آشنا می شوند. این استراتژی برای بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارد و یک روش اثبات شده برای موفقیت است. مقاله زیر با جزئیات بیشتر بازاریابی تأثیرگذار را توضیح می دهد: استراتژی بازاریابی تأثیرگذار.
دعوت از مخاطبین:
اگر شبکه بزرگی از تماس از طریق ایمیل ، توییتر یا فیس بوک دارید ، از آنها دعوت کنید تا عناصر نمونه کارهای Behance خود را دنبال کنند یا "قدردانی کنند".
شبکه های شریک:
Behance همچنان با سازمان های بزرگ همکاری می کند تا در معرض دید بیشتر کاربران و سیستم عامل های دیگری برای به نمایش گذاشتن کارهایشان باشد. به این شبکه ها بپیوندید تا کار خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. این صفحه را علامت گذاری کنید تا از اضافه شدن شبکه های جدید آگاه باشید.
گروه ها:
برای برقراری ارتباط با اعضای دیگر به گروه های خصوصی یا عمومی بپیوندید یا آنها را راه اندازی کنید و برخی از نکات و راهکارهای تجارت را جمع آوری کنید. با به اشتراک گذاری و همکاری ، شبکه متخصصین خود را ایجاد خواهید کرد.
شبکه سازی با همکاران می تواند در صورت نیاز به مشاغل شما منجر شود. من شبکه ای از نویسندگان و طراحان دارم و اغلب هنگامی که بشقاب من پر است یا پروژه ای خارج از تخصص من است ، کار را به آنها ارجاع می دهم. آنها به نوبه خود کار را به من ارجاع می دهند. این برای هر دو طرف یک برد است.
هیئت مدیره کار:
هیئت مشاغل Behance لیست های شرکتی و مشاغل آزاد را لیست می کند. هزاران شرکت از Behance برای تهیه استعدادهای خلاق و ارتباط با فریلنسرهای ماهر استفاده می کنند. هنگامی که برای شغل اقدام می کنید ، پوستر شغل به نمایه و نمونه کارها شما دسترسی خواهد داشت ، بنابراین مطمئن شوید که پر از بهترین کار شما است و کاملاً پر شده است. همچنین می توانید در هشدارهای شغلی ، شرکت های تحقیقاتی مشترک شوید و دوباره از برنامه های شغلی گذشته خود بازدید کنید
در صفحه اول برجسته شوید:
یکی از بهترین راه ها برای جذب کسب و کار این است که توسط Behance معرفی شوید. این یک شاهکار آسان نیست ، زیرا هزاران نفر از افراد حرفه ای خلاق برای این نقاط برتر رقابت می کنند. Behance دارای تیمی متشکل از کرسی های متشکل است که پروژه های روزانه ارسال شده توسط کاربران را انتخاب می کند. این تیم طراحان بدیعی را جستجو می کند که خارج از چارچوب فکر می کنند و معیارهای آنها را دنبال می کنند. بسیاری از معیارهایی که Behance برای انتخاب پروژه های برجسته استفاده می کند کاملاً محرمانه است ، اما در اینجا باید سه مورد را ذکر کنید:
طول پروژه:
به گفته بهانس ، هرچه پروژه را بسازید ، شانس اجرای آن بیشتر است. یک پروژه با یک یا دو تصویر آن را قطع نمی کند و از آنجا که محدودیتی در طول آن وجود ندارد ، هرچه بیشتر بهتر!
مفهوم:
به جای طراحی فقط به مفهوم پروژه های خود توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر برخی از طراحی های وب خود را به نمایش می گذارید ، در مورد یک پروژه وب سایت خاص پروژه ای ایجاد کنید که شامل تصاویر صفحه اصلی ، صفحات داخلی و هرگونه گرافیک مرتبط باشد. Behance می گوید: "طراحی عالی خود را به روشی مایع و مفهومی در نظر بگیرید."
ارائه پروژه:
هنگام ایجاد پروژه ها ، به یاد داشته باشید که آنها را حرفه ای و شایسته به اشتراک گذاری نگه دارید. بهانس سازمان و حرفه ای بودن یک پروژه را به اندازه کیفیت کار به نمایش درآمده مهم می داند.
- ۹۹/۰۶/۱۴