دیزوب - مجله طراحی سایت

مجله آنلاین اخبار و مقالات طراحی سایت

دیزوب - مجله طراحی سایت

مجله آنلاین اخبار و مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

داشتن یک وب سایت برای تجارت شما ممکن است برای برخی واضح به نظر برسد ، اما به نظر می رسد بیش از 50 درصد از مشاغل کوچک ایالات متحده حتی یک وب سایت اساسی ندارند. برای بسیاری از مشتریان ، حضور شما در وب اولین برداشت آنها از تجارت شما است. داشتن وب سایتی که نشان می دهد چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید ، بسیار مهم است.

اگر هنوز یک وب سایت ایجاد نکرده اید ، این سه ابزار ساده می توانند به شما کمک کنند تا تجارت خود را به صورت آنلاین - جایی که مشتری ها هستند - انجام دهید ، بنابراین می توانید کارهایی را که انجام می دهید به بهترین شکل ادامه دهید:

1. "کسب و کار خود را آنلاین کنید" Google:

گوگل برای تشویق صاحبان مشاغل کوچک برای ایجاد حضور دیجیتالی اقدام به ایجاد فشار در سراسر کشور می کند. این شرکت یک ابزار آنلاین برای ایجاد وب سایت ایجاد کرده است و در شهرهایی در سراسر کشور برگزار می کند که آموزش های حضوری و رایگان را ارائه می دهد.

در GYBO.com می توانید یک نام دامنه دلخواه را انتخاب کنید و از بین میزبان قالب ها ، یک طرح اصلی سایت را انتخاب کنید ، که گوگل می گوید کاملاً قابل تنظیم است. سپس فقط موضوع اضافه کردن مطالب است و سایت شما برای اولین بازدید کننده خود آماده است.

چه کسی باید از آن استفاده کند: صاحبان مشاغل که مهارت برنامه نویسی ندارند و قصد استخدام یک توسعه دهنده وب سایت را ندارند. این قالب ها مفید هستند و با میزبانی گوگل در سایت شما ، شما به دلیل مشکلات سرور کمتر مستعد تجربه خاموشی هستید.

هزینه ها: Google ابزارهای ایجاد وب سایت را ارائه می دهد و وب سایت شما را به مدت یک سال به صورت رایگان میزبان می کند. پس از آن ، نام دامنه و هاستینگ شما در مجموع 7 دلار در ماه هزینه می کند.

2. خانه دار:
Homestead ایجاد وب سایت ، میزبانی وب و تجزیه و تحلیل های اساسی را در یک قالب ساده و مبتنی بر قالب ارائه می دهد. طراحی وب سایت ها مخصوص صنعت هستند ، به این معنا که پس از انتخاب یک طرح ، آن را با تصاویر عمومی و محتوای مربوط به صنعت خود را که در آن پخته شده اید همراه کنید. از آنجا می توانید گرافیک های خود را - از جمله یک آرم - بارگذاری کنید یا از Homestead انتخاب کنید. کتابخانه 250،000 تصویر.

هنگامی که وب سایت را منتشر می کنید ، یک نام دامنه و آدرس ایمیل کسب و کار دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید آمار بازدید کنندگان را ردیابی کرده و هر زمان که بخواهید تغییرات دیگری ایجاد کنید.

چه کسی باید از آن استفاده کند: از آنجا که گزینه های سفارشی سازی محدود است ، ممکن است Homestead بهترین کار برای کارآفرینانی باشد که هدف اصلی آنها برای داشتن وب سایت ، جذب مشتری به جای فروشگاه های آجر و ملات باشد نه اینکه آنها را در خود سایت نگه دارید.

3. LaunchRock:
بر خلاف برخی ابزارهای دیگر ، LaunchRock وب سایت کاملی را در اختیار شما قرار نمی دهد. در عوض ، می تواند به شما در ایجاد صفحه "راه اندازی به زودی" چشم نواز برای تبلیغ مشاغل آینده خود کمک کند. شما می توانید به روزرسانی ها را در صفحه راه اندازی ارسال کنید ، که به راحتی با سایت های مهم رسانه های اجتماعی ادغام می شوند ، بنابراین می توانید همه را در شبکه خود از پیشرفت خود مطمئن نگه دارید.

همچنین این امکان را به شما می دهد تا شروع به جمع آوری آدرس های ایمیل کرده و ارسال خبرنامه الکترونیکی به مشتریان بالقوه را آغاز کنید.

چه کسی باید از آن استفاده کند: شرکت های نوپا با یک ایده شغلی جالب و جذاب که می خواهند با یک پایگاه کاربر قابل توجه راه اندازی شوند ، و همچنین مشاغل مستقر که می خواهند برای محصولات یا خدمات جدیدی وزوز ایجاد کنند.

هزینه ها: هیچ هزینه ای برای ایجاد یک صفحه LaunchRock وجود ندارد و همه ویژگی های موجود برای استفاده رایگان هستند. تیم LaunchRock روی افزونه های حق بیمه پرداخت شده کار می کند.

  • ۹۹/۰۵/۱۶