هیچ کاری مانند تحقق بخشیدن به تعریف مجدد شرکت شما - در وسط یک جلسه مشتری ، وجود ندارد. چند ماه پیش ، در نیمه راه با یک نسخه ی نمایشی معمول CMS با مشتری بالقوه ، این دقیقاً اتفاقی است که در طراحی وب SWEOR برای ما افتاده است.
مشکل:
ما به یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات مراجعه کردیم که به یک وب سایت جدید نیاز داشت. مانند بسیاری از مراجعین مراجعه کننده ، سایت فعلی آنها از این موارد رنج می برد:
زیبایی شناسی منسوخ شده
عدم وجود CTA روشن و قوی
یک طراحی کنسرو ، ناکارآمد و آزمایش شده
علاوه بر این ، مشتری ما در افزایش نرخ تبدیل تبلیغات AdWords مشکلی داشت. به طور خاص ، آنها شاهد افزایش نرخ گزاف گویی بودند زیرا تبلیغات آنها کاربران را به صفحه اصلی خود ارسال می کرد ، که فاقد یک تماس شدید برای اقدام و یک گزاره ارزش ویژه با محتوای هدفمند برای مطابقت است.
همانطور که ما چند سایت ساخته شده را به آنها نشان دادیم - قدرت CMS ، امکان افزودن به راحتی مطالب و قابلیت ویرایش صفحه ای آن را نشان دادیم - فهمیدیم که این مشتری ها فقط به یک وب سایت بهتر نیاز ندارند.
آنها به یک ابزار قدرتمند بازاریابی احتیاج داشتند.
راه حل:
در حال پیاده شدن از طریق برگه مجموعه های CMS بودیم و به مشتری ها نشان می داد که وقتی لحظه جادویی اتفاق افتاد ، افزودن یک عنصر جدید یا پست وبلاگ به وب سایت آسان بود. یکی از ما گفت:
"این همان مفهوم می تواند برای ایجاد صفحات فرود ویژه محصول ، خدمات یا تبلیغاتی برای فعالیتهای Google AdWords شما استفاده شود."ما کسب و کار را بردیم و به همین ترتیب روند درک قدرت این ابزار در اختیار ما قرار گرفت.یک وب سایت عالی که هیچ کس نمی بیند مانند رستوران بزرگی است که کسی در آن نمی خورد
از زمان راه اندازی SWEOR ، ما روی ساخت وب سایت های زیبا و مدرن با کیفیت بالا UX و نرخ تبدیل سرب عالی متمرکز شده ایم.اما وقتی ایده Landing Page Engine را توسعه دادیم ، متوجه شدیم که حتی اگر کسی آن را نبیند ، حتی زیباترین وب سایت با طراحی زیبا نیز بی فایده است.
فقط کارهای سئو در صفحه وجود دارد که می توانید برای موفقیت مشتریان تنظیم کنید. هدف ما اکنون ارائه ابزارهایی است که آنها را به سطح بعدی می رساند.
اکنون ، ما یک استراتژی بازاریابی یا شرکت توزیع نیستیم. ما در مورد آن بسیار شفاف هستیم. اما ما متوجه شده ایم که اگر شرکتی تصمیم بگیرد که با یک آژانس بزرگ و کامل خدمات کار نکند ، قطع ارتباط بین توسعه وب و استراتژی بازاریابی می تواند بسیار عظیم باشد.
استفاده ما از Webflow CMS و Landing Page Engine با هدف برطرف کردن این شکاف است.
ما می خواهیم اهداف مشتریان خود را بفهمیم و دستیابی به آن اهداف را برای آنها آسان کنیم. ما نمی خواهیم فقط یک رستوران زیبا بسازیم تا جای آن خالی باشد.
چرا از صفحات فرود برای بازاریابی و سئو استفاده می کنید؟
Landing Page Engine برای ماندن در اینجا است. چرا؟ خوب ، برای مبتدیان ، 2016 است و مردم می توانند آنچه را می خواهند داشته باشند. این به اندازه کافی خوب برای من است اگر وقت ناهار است و من در حال فریب خوردن یک بوریتو هستم ، احتمالاً قصد دارم حداقل تا یک مک دونالد و یک مترو در جاده من به چیپوتل رانندگی کنم. اصطلاح عملیاتی در اینجا "رانندگی کردن" است ، زیرا من برای یک بوریتو گرسنه ام ، می توانم یک مروارید داشته باشم ، و در دسترس بودن burrito دلیلی برای تصمیم گیری برای مبلغ 5 دلار که من نمی خواهم وجود دارد.
اینترنت به همین روش کار می کند. در سال 2016 ، افرادی که سرویس Google را ارائه می دهند به دنبال چیز خاصی هستند. اگر آن را در صفحه شما دریافت نکنند ، آنها را راهنمایی می کنند.
انتظارات را تنظیم کنید:
چند بار مشتری از شما سؤال کرده است که آیا آنها بعد از ایجاد یک وب سایت جدید براق ، آنها صفحه اول Google را ایجاد می کنند؟
صبر کنید ، صبر کنید: شمارش را متوقف کنید. هیچ کس نمی تواند آن را بالا حساب کند.
ما همیشه به این سوال می پرداختیم. ما مفاهیم سئو درون صفحه و خارج از صفحه را توضیح خواهیم داد. ما می خواهیم آنها را بشناسیم SEO یک فرمول جادویی نیست. ما به آنها اطلاع می دهیم که یک توسعه دهنده نوید رتبه بندی صفحه اول را مانند یک هواشناس قول می دهد که امشب در 22 مارس 2093 باران می بارد.
Landing Page Engine به شما کمک می کند تا مشتریان (یا آژانس بازاریابی ورودی خود) را در اختیار داشته باشید تا سئوی خود را کنترل کنند. دادن ابزارهای سرویس دهنده به منظور جابجایی سئو خارج از صفحه خود بسیار بهتر از معمول "شما باید بیشتر وبلاگ کنید" است.
بنابراین ، موتور صفحه فرود چیست؟
استفاده از صفحات فرود برای تقویت بازاریابی یک شرکت و تلاش های SEO چیز جدیدی نیست.
اما امکان ایجاد تعداد نامحدودی از صفحات فرود تقریباً بدون دردسر در CMS وب سایت شما وجود دارد؟ این انقلابی است به مشتریان خود بگویید که آنها می توانند این کار را بدون مراجعه به توسعه دهنده خود انجام دهند و سر آنها منفجر شود (به روش خوبی).
چگونه می توان موتور صفحه فرود خود را تنظیم کرد:
عملکرد اصلی CMS از برگه مجموعه ها است. صفحات فرود شما فقط مجموعه دیگری هستند. درست مثل وبلاگ شما رفتار می کند. تنها تفاوت این است که از طریق وب سایت شما قابل دسترسی نیست ، اما افراد را به آن متذکر می شود.
و فقط 3 مرحله برای شروع کار طول می کشد:
در مورد آنچه که شما می خواهید یک سری جدید از صفحات فرود را انجام دهید فکر کنید
یک مجموعه جدید برای آنها بسازید
برای آن یک الگوی مجموعه ایجاد کنید
خودشه. بسیار آسان است
برخی از کاربردهای متداول برای موتور صفحه فرود
استفاده از Webflow CMS به عنوان موتور صفحه فرود فرصتهای تقریباً بی پایان را ارائه می دهد.
در نهایت ، برنامه های موتور صفحه فرود بستگی به مدل و صنعت تجاری مشتری شما دارد.
صفحات فرود Geotargeted برای شرکتهای مستقر در مکان
بگذارید بگوییم که شما در منطقه مینیاپولیس با یک ملک همکاری می کنید. به دلیل اشباع زیاد صنعت ، املاک و مستغلات می دانند که جستجوی گوگل برای "مینیاپولیس Realtor" احتمالاً او را برنمی گرداند.اما اگر این مسکن خاص تر شود ، و یک برنامه عملی با صفحه پشتیبانی برای ایجاد هدف قرار دادن محله های خاص در محدوده مترو مینیاپولیس ایجاد شود؟
من مایل به شرط بندی صفحه صفحه برای "Powderhorn Park Minneapolis Realtor برای خریداران خانگی برای اولین بار" نرخ گزاف گویی پایین ، نرخ تبدیل بالاتر و رتبه بندی سئو بهتری نسبت به صفحه با عنوان "Realtor Minneapolis" خواهد داشت.
صفحات فرود تبلیغاتی ... تقریباً برای هر مشاغل
ایجاد یک صفحه فرود محور برای تبدیل تبلیغات جدید می تواند راهی عالی برای انتخاب مشتری باشد.
به عنوان مثال ، یک فروشگاه پوشاک نباید کل صفحه اصلی خود را به تبلیغ تبلیغ اختصاص دهد. اما می تواند از صفحات فرود استفاده کند که فروش محدودی در انواع خاص از محصولات را تبلیغ می کند.
صفحه فرود سفارشی برای هر مشتری یا شریک مراجعه کننده
شرکتی که از طریق مراجعه به آن مشاغل زیادی کسب می کند ، همواره باید به دنبال راه هایی برای تمایز خود از طریق سطح خدمات خود به افرادی که مراجعه می شود باشد.
پس اگر آن شرکت با ایجاد یک صفحه شخصی ، با استقبال از مراجعه به جدید و ارسال آنها به فرم یا شماره تماس ، سفارشی ایجاد کند ، چه می شود؟
محصول یا خدمات ارائه شده ویژه برای جستجوهای خاص:
هیچ چیزی کاملاً شبیه به فرود در صفحه ای نیست که دقیقاً آنچه را که می خواهید جستجو کنید.
به یاد می آورید که قبلاً در مورد burritos صحبت کردیم؟ مردم وقت ندارند که در Google چیزی جستجو کنند و دوباره آن را در وب سایت شخصی انجام دهند. آنها باید به موقع به یوگا داغ بروند و همراه با صبر و شکیبایی ، کمبود آنها کم است.
هرچه بتوانید به دست بیاورید
یکی دیگر از شگفت انگیز ترین موتورهای صفحه فرود ... این وب سایت قبلاً در وب سایت Webflow شما قرار دارد می توانید امروز از آن استفاده کنید!
نحوه فروش موتور صفحه فرود:
در این مرحله ، ممکن است در حال فکر کردن باشید: بیاد دارید وقتی قبلاً در مورد بوریتوس صحبت کردیم؟ مردم وقت ندارند که در Google چیزی جستجو کنند و دوباره آن را در وب سایت شخصی انجام دهند. آنها باید به موقع به یوگا داغ بروند و همراه با صبر و شکیبایی ، کمبود آنها کم کار می شود.
هرچه بتوانید به دست بیاورید:
یکی دیگر از شگفت انگیزترین موتورهای صفحه فرود ... این قبلاً در وب سایت وب جریان شما قرار دارد. می توانید امروز از آن استفاده کنید!
نحوه فروش موتور صفحه فرود:
در این مرحله ، ممکن است در حال فکر کردن باشید:
وی گفت: "این عالی است و همه ، اما انگیزه من برای فروش این چیست؟ به مشتریان امکان ایجاد صفحات فرود در CMS هزینه ای بیش از هزینه ماهانه دسترسی به CMS نمی دهد! "
خوب ... پس چی؟
این سناریو را تصور کنید: شما 3 روز در کویر صرف کرده اید و چیزی جز هزار دلار ندارید ، و صدها مایل با تمدن فاصله دارید. ناگهان با یک ماشین فروش تنها روبرو می شوید و آب را با قیمت 1000 دلار در هر بطری به فروش می رسانید.
شما نمی خواهید در مورد اینکه چقدر آب گران است فکر کنید و به طرز غیرقانونی درباره چگونگی آب شیر رایگان اظهار نظر کنید. شما می خواهید آن را بخرید ، زیرا منطقی ترین انتخاب برای بقا شما است.
همین امر مربوط به موتور صفحه فرود CMS است. این برای شرکت هایی که می خواهند حضور دیجیتالی خود را به سطح بعدی برسانند ، فاقد فکر است.
آنچه را که ارزشش را دارد شارژ کنید ، نه هزینه آن.
شما موفق می شوید هنگامی که مشتریان خود موفق می شوند
مشتریهای خوشحال به معنای مراجعه بیشتر برای شما هستند و کار بهتری برای نشان دادن مشتریانی جدید که می خواهید درگیر شوید. مشتری با توانایی ایجاد صفحات فرود نامحدود ، مشتری شاد و احتمالاً موفق در آن است.
اگر بخواهم لیستی از مواردی را ایجاد کنم که باعث می شود چشم افراد به طور متوسط با کسل ، HTML ، CSS و مراحل توسعه وب سایت لعاب کند ، احتمالاً 5 مورد برتر را از بین می برد.
ما این موضوع را خیلی زود هنگام توصیف موتور صفحه فرود به مشتری متوجه کردیم. ما از این موضوع بسیار هیجان زده بودیم. اما هیجان ما همیشه با همان اشتیاق روبرو نمی شد.
بعضی اوقات دشوار است که به یاد داشته باشید که همه یک توسعه دهنده وب نیستند. این که اکثر مردم در درک مفهوم CMS و موتور صفحه فرود بدون دیدن آن در عمل مشکل دارند.
وقتی تصمیم گرفتیم که نسخه های نمایشی CMS را خاموش و انجام دهیم ، یک صفحه فرود جدید را در چند ثانیه قبل از چشمان مشتریان ایجاد کنیم ، آنها شروع به درک قدرت مورد نظرشان در نوک انگشتان خود کردند.
حتی هنگامی که ما آماده سازی برای جلسات مشتری با ایده های صفحه فرود خاص که می تواند برای تجارت آنها مفید باشد ، شروع به کار کردیم. ارائه یک ایده خاص و عملی برای مشتری و سپس آوردن این ایده ، درست قبل از چشمانشان ، کاملاً قانع کننده است.
شرکای خود را سوار شوید:
ما با هدف ایجاد درک از CMS و آشنایی با آنها با ذکر و توصیف آن برای مراجعان خود ، اقدام به ایجاد نسخه های نمایشی برای مراجعه کنندگان و شرکای استراتژیک خود کردیم.
چرا شرکای شما نمی توانند ارجاعات خود را به صفحه فرود در مورد موتور صفحه فرود ، مانند موردی که ما ایجاد کرده ایم ، هدایت کنند؟
در پایان روز ، شرکای استراتژیک دقیقاً مانند مشتری ها هستند. اگر ببینند گزاره ارزش شما قانع کننده و اصلی است ، به شما مراجعه می کنند.
چرا صفحات فرود کار می کنند: ویژگی ، رضایت فوری ، راحتی
این به این نتیجه می رسد: اگر شما می توانید به مشتریان خود چیزی ارائه دهید که در هر جای دیگری نتوانند پیدا کنند ، نه تنها احتمال خرید آن را دارند بلکه آنها نیز به احتمال زیاد شکرگزار هستند که شما آنرا به آنها فروختید. ناگفته نماند ، هیجان زده است که نبوغ خود را با جهان به اشتراک بگذارید.
وقتی به آینده بازاریابی و سئو فکر می کنیم ، فشار زیادی برای ویژگی ، رضایت فوری و راحتی پیدا می کنیم. دادن فرصت به مشتریان برای ارائه این امر به مخاطب هدف خود ، بی ارزش است. در نهایت ، بهترین وب سایت نامرئی جهان هنوز نامرئی است.
استفاده از CMS برای ایجاد صفحات فرود باعث ارائه خدمات شما با حداقل هزینه و کار در جلو می شود. این یک فرصت بزرگتر در موفقیت شما به مشتریان شما می بخشد و شواهدی از موفقیت شما برای مشتری های خود به شما نشان می دهد.
مهمتر از همه ، درک پیامدهای بسیاری از این ابزار قدرتمند فروش وب سایت ها را برای شما راحت تر می کند.
- ۹۹/۰۴/۳۱